Jak każdy produkt na rynku tak i gry komputerowe muszą mieć swojego największego producenta i miejsca największego zbytu. Największym producentem gier wideo póki co są Stany Zjednoczone, zaraz za nimi skrada się Japonia i wreszcie Wielka Brytania. Są też inne znaczące rynki gier, między innymi w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Korei Południowej, Meksyku, Francji i we Włoszech. Jak zapewne łatwo zauważyć nie ma nic o Indiach i Chinach. Otóż te rynki gier są uważane za dobrze rokujące i gotowe do rozwinięcia się na większą skalę, ale jeszcze nie teraz. W zależności od preferencji zbyt gier wideo jest inny. W Japonii największy zbyt mają gry wideo, a w Korei Południowej gry komputerowe. Dobrym momentem na wejście na rynek z grą na podstawie filmu jest premiera tego filmu. Wielu producentów bardzo dobrze o tym wie i to wykorzystuje czerpiąc z tego niemałe zyski. Badania potwierdzają, że średni wiek gracza to trzydzieści trzy lata. Czy więc na pewno gry są skierowane tylko do nastolatków?

http://www.valhalla.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here